• Fraktfritt vid order över 1000 kr exkl. moms
  • Beställ innan 20.00 - skickas samma dag*
  • Upp till 5 års garanti på LED-belysning

Vanliga frågor

Här kan du hitta svar på de vanligaste frågorna

Leverans

När skickas min beställning? 

  • Beställer du innan 20:00, gör vi vårt bästa för att skicka beställningen samma dag. 
  • Vi skickar majoriteten av alla beställningar samma dag. 
  • När beställningen har skickats ut, får du ett spårningsnummer till din e-post. 

Vart ligger ert lager?

  • Lagret ligger i Eindhoven, Nederländerna. 
  • För att vi är ett internationellt företag ligger vårt lager centralt.

Vad kan jag förvänta för leveranstid? 

  • Leveranstiden är vanligtvis 2-4 arbetsdagar. 

Vem kommer med paketet? 

  • Vi arbetar tillsammans med DPD/ Postnord i Sverige

 

Returnering 

Har du fått fel produkter?

  • Om vi har skickat fel produkter, kan du logga in på ditt konto och begära retur. Då kontaktar vi dig så fort som möjligt. 

Hur gör jag om jag har beställt fel produkter? 

  • Om du har beställt fel produkter, kan du logga in på ditt konto och begära retur. 

Hur gör jag om jag fått trasiga produkter levererat? 

  • Vi beklagar att du har fått hem trasiga varor. Du kan logga in på ditt konto och rapportera de skadade produkter. Därefter kontakter vi dig och förklara processen för att se till att du får nya varor. 

Vem betalar för retur av produkterna? 

  • Du själv måste betala för att skicka tillbaka produkterna till vårt lager i Eindhoven, Nederländerna.

 

Betalning

Hur kan jag betala för min beställning? 

  • Vi erbjuder flera olika betalningsmetoder, vänligen se betalning sidan för mer information. 

Validering av ditt moms registreringsnummer  

  • När ditt moms registreringsnummer har validerats dras momsen av automatiskt. Detta är möjligt eftersom vi är del av ett Europeiskt företag som ligger i Nederländerna, därför gäller omvända moms regler. Om du vill betala moms validerar inte det ditt moms registreringsnummer.