Föregående

Ångerrätt och retur

returns

Behöver du returnera din produkt? Du kan begära en retur inom 14 dagar efter att du mottagit din beställning. Här nedan har du två alternativ för att begära en retur. Klicka på den som passar dig bäst för att se hur du går tillväga.


Skapa en returförfrågan

Alternativ 1 - Skapa en retur via ditt kundkonto

Skapa en retur via ditt kundkonto genom att följa dessa steg:


  1. Logga in via ditt konto med ditt användarnamn och lösenord. I menyn till vänster hittar du alternativet "Retur". Klicka på retur.
  2. Klicka på "Skicka ny förfrågan" och följ instruktionerna.
  3. När din returförfrågan har skickats in får du ett mejl med ytterligare information angående behandlingen av din retur.

    Om du behöver returnera dina produkter, skriv ut returformuläret (finns under “retur” sidan) och inkludera detta i ditt paket.



Alternativ 2 - Skapa en retur via email

Skicka ett email till [email protected] med följande information:

  • Anledningen för din retur.
  • Ditt ordernummer.
  • Om du mottagit en skadad eller trasig produkt - vänligen skicka med en bild på respektive produkt.

När returen är gjord får du via mejl en bekräftelse på din returförfrågan med ytterligare information angående returprocessen.



Viktigt att veta

Vad behöver jag veta innan jag returnerar mina produkter?

Skicka inte in ditt returpaket innan du har mottagit ett email från oss med en lista för de produkter du vill returnera. För att få returnera produkter måste följande villkor efterföljas:

  • Alla produkter måste vara oanvända och hela.
  • Alla produkter måste vara i sin originalförpackning samt med eventuella accessoarer och bruksanvisning.
  • Alla produkter för retur måste anges på returformuläret, annars kan inte din retur behandlas.
  • Alla produkter måste returneras på ett säkert sätt för att undvika eventuell skada i transport.

Till vilken adress ska jag skicka returen?

Skicka de produkter du ska återlämna till vår lageradress i Nederländerna.

Returadress:

AnyLamp B.V.
Hooge Zijde 30a
5626 DC Eindhoven
Nederländerna


Behöver jag betala för returkostnaden?

Vi gör vårt bästa att med omsorg packa och skicka din vara så fort som möjligt. Ibland kan det dock hända att fel produkt levereras, att en vara går sönder i transport eller att någonting saknas från din beställning. I dessa fall täcker LamporNu kostnaden för eventuell retur. Om du önskar returnera dina produkter på grund av att du beställt fel vara står du själv för returkostnaden till vårt lager i Nederländerna. Du hittar denna information i våra Allmänna villkor: se allmänna villkor för privata konsumenter och allmänna villkor för företag.


Hur annullerar jag min beställning?

Om du vill annullera din beställning vänligen kontakta vår kundservice så snart som möjligt. Vårt system behandlar beställningarna direkt och därmed är annullering inte möjlig i vissa fall. I detta fall har du alternativet att inte ta emot/hämta ut din beställning. Paketet kommer därmed skickas tillbaka till oss automatiskt.

loading

Vänta…

Fortsätt handla
Till kassan