Föregående

Leverans

Beställer och betalar du din order före kl. 17:00 så skickas din beställning från vårt lager samma dag. Detta förutsatt att alla produkter finns i lager och betalningen sker i förskott via Paypal, betalkort eller faktura. Vid betalningen kan du välja vilken leverantör beställningen skickas med.

När din beställning är klar kan leveransadressen inte ändras. Var därför extra noga att kontrollera att din fraktinformation är korrekt innan du bekräftar din beställning.

Alla beställningar över 1000 kr (1250 kr exkl. moms) skickas fraktfritt. Minimibeloppet för en beställning är 100 kr exkl. moms. För vissa avlägsna områden, öar och Norrland kan fraktkostnaden bli något dyrare. Vänligen notera att din beställning skickas från Nederländerna i samarbete med DHL, UPS och GLS. DHL levererar endast små paket mindre än 68 cm.

Fraktavgifter


  • DHL: 3-5 arbetsdagar 95 kr (76 kr exkl. moms). Endast små paket mindre än 68 cm.
  • GLS: 3-5 arbetsdagar 95 kr (76 kr exkl. moms)
  • UPS: 2-3 arbetsdagar 148,75 kr (119 kr exkl. moms)
  • UPS Express: 1-2 arbetsdagar 300 kr (240 kr exkl. moms)

Följande gäller för UPS Express:


  • Alla produkter i beställningen finns i lager i önskad mängd
  • Betalning sker i förskott via kreditkort, Paypal eller faktura
  • Ordern är klar och betalning tas emot före 15:00
  • Observera att leveranstiderna kan variera beroende på din adress

Leveransprocessen


Observera att våra leveranspartner kontrollerar sitt eget schema och vi har därför ingen inverkan på exakt leveransdatum eller tidpunkt för ditt paket.

Om du inte är tillgänglig vid det första leveransförsöket sker vanligen ett leveransförsök följande dag, beroende på din adress. Om även det andra försöket misslyckas kommer din beställning att levereras till din lokala utlämningsställe. Hämtas paketet inte ut kommer det att skickas tillbaka till oss.

Du kan spåra din beställning

Du kan kontrollera statusen på din order genom att logga in på vår hemsida under sidan "Mitt konto". Om orderstatusen är slutförd har vårt team mottagit din beställning och den har överlämnats till leverantören.

När paketet lämnar vårt lager får du ett mail med ett spårnummer så att du kan följa leveransen. Med ditt nummer kan du spåra ditt paket och följa statusen för din leverans.

För att spåra och hämta ut packet skickat med GLS:


  1. Gå till ditt mejl med spårnumret och klicka på länken.
  2. När paketet är levererat till “Parcel Shop” gör följande:
  3. Kopiera ditt referensnummer under “Shipment Information” Det ska börja med 18 eller 32.
  4. Gå till DB Schenker's hemsida: https://www.dbschenker.com/se-sv/
  5. Klistra in ditt referensnummer under “Spåra paket och gods”.

loading

Vänta…

Fortsätt handla
Till kassan