Leverans
När kommer min leverans?
Du kan kontrollera statusen samt Track & Trace nummer för din beställning genom att logga in på ditt konto.
Har du glömt ditt lösenord? Klicka här
Leveranstid
Vi räknar med en leveranstid på mellan 2-4 dagar från den dag att paketet överlämnats till vår transportör. För vissa områden, öar och Norrland kan leveranstiden bli något längre och dyrare. Vänligen notera att vårt lager ligger i Nederländerna.
Vårt mål är att skicka alla beställningar inom 24 timmar. Alla produkter i vårt sortiment har ett beräknad försändelsedatum. Detta datum hittar du till vänster om produkten på varje produktsida.
Om du betalar och slutför din beställning innan 22.00 så skickas din beställning ut med DPD & Postnord från vårt lager samma dag förutsatt att alla produkter finns i lager.
Vi skickar endast ut leveranser när alla produkter i en beställning finns på lager. Är din leverans brådskande och du föredrar att dela upp din leverans? Vänligen kontakta vår kundtjänst så hjälper vi dig.
Leveranskostnad
Leveranskostnaden beror på den totala ordersumman och postnumret där beställningen ska levereras. Leveranskostnaden visas automatiskt i varukorgen.
Leveranskostnad inkl.moms:
Ordervärde inkl. moms | Leveranskostnader inkl. moms |
0 - 120 kr | 59 kr + 10 kr tilläggsavgift för små beställningar |
121 - 1750 kr | 59 kr |
1750 kr + | Fri frakt |
Var kan jag hämta ut mitt paket?
Alla beställningar skickas med DPD vilka överlämnar paketet till Postnord i Sverige. För att se var din leverans är gå till www.postnord.se och ange ditt spårnummer. Spårnumret skickas till din mejl när din beställning lämnar vårt lager. Fyll i hela spårnumret / Track & Trace utan mellanrum för att se var din leverans är.
Observera att alla paket med en privat adress leveras till närmsta serviceställe. DPD/Postnord avgör om du är en privat kund eller ett företag baserat på din angivna adress. De väljer det närmsta servicestället för uthämtning. Anger du ditt företags adress leveras försändelsen direkt till ditt företag. Ange ditt företags leveransmottagning för större ordrar.
Vad händer om en produkt skadas under leveransen?
Belysning är ömtåligt och vi gör vårt bästa att med omsorg packa och skicka din beställning så snart som möjligt. Dock kan det hända att din beställning skadas under transport. Om detta händer kontakta vår kundsupport så snart som möjligt. Skicka ett mejl till [email protected] med foto på de skadade produkterna samt ditt ordernummer så hjälper vi dig med en lösning.